اقامت ترکیه با خرید ملک یا اجاره به اندازه سرمایه شما

Wiki Article

بنای یادبود کشتار ارامنه نیز درست در روبروی این مرکز خرید قرار دارد که متاسفانه ما فرصت بازدید از آن را نداشتیم. درست روبروی اپرا هال در خیابان تومانیان شعبهای از پیتزا هات وKFC در کنار هم قرار دارند. در انتهای این خیابان نیز ساختمان اپرا هال قرار دارد. توصیه میکنم در این فصل (اواخر شهریور) حتما شبها یک ژاکت به همراه داشته باشید. رقص فوارهها همراه با نورپردازی، قشنگ و آرامش بخش بود. اول از همه باید بگم که تعدادی از همسفرهای ما پیاده از پلهها بالا رفتن که با شمارش پلهها به وجه تسمیه این مکان پی بردند که ۵۰۰ پله برای بالا رفتن و ۵۰۰ پله نیز برای پایین آمدن وجود دارد. در داخل بنا به هنگام بالا رفتن از پله برقی در سمت چپ نیز پله کانهای بزرگ و بلندی وجود دارد که مانند یک موزه انواع اسباب و اثاثیههای زیبا، دیدنی و بعضا تاریخی در آنجا قرار دارد که به گفته یکی از راهنمایان متعلق به کلکسیون شخصی آقایی بوده که پیش از مرگش به اینجا اهدا شده.

البته در کنار آن در فضای بسته پله برقی نیز موجود است که ما از پله برقی برای بالا رفتن استفاده کردیم. تور لیدر گفته بود که بالاترین نرخ چنج در سوپر مارکت SAS است ولی برای پرداخت کرایه تاکسی مجبور شدیم صد دلار با نرخ پایینتر در هتل چنج کنیم. کارمندان هتل افراد آموزش دیده و مجربی هستند که به صورت حرفه ای با مهمانان برخورد میکنند و این خود یک امتیاز مثبت برای هتل محسوب میشود. ما از کافی شاپ هتل قهوه لاته و بستنی سفارش دادیم که قیمت قهوه نفری ۱۴۰۰ درام و بستنی (دو اسکوپ) ۱۰۰۰ درام شد. متاسفانه در ایروان اکثر مردم (به جز جوانهای تحصیل کرده) انگلیسی بلد نیستند و ما به راننده تاکسی گفتیم که ما رو به میدان جمهوری ببرد ولی جلوی هتل جمهوری نگه داشت و میخواست ما رو پیاده کنه که با اصرار و بعد از تماس با یک فرد انگلیسی زبان متوجه شد و ما رو جلوی رقص فوارهها پیاده کرد. این میدان بیضی شکل میباشد که یک طرف موزه تاریخ ارمنستان و طرف دیگر برج ساختمان دولت که یک ساعت بزرگ بر روی برج زمان را نمایش می دهد. بلافاصله اتاق رو که در واقع یک سوئیت استاندارد دو خوابه بود تحویل گرفتیم (در مورد هتل در قسمت نقد و بررسی هتل کاملا توضیح میدم) و تصمیم گرفتیم برای دیدن رقص آب و صرف شام با تاکسی به میدان جمهوری برویم.

خرید خانه در استانبول به لیر

ایرانیانی که سرمایه خود را به استانبول انتقال می دهند و زندگی جدیدی را در آنجا آغاز می کنند را می توان به گروه های مختلفی تقسیم کرد. منطقه آتاکوی دارای ارزش سرمایه گذاری بالا و سبک زندگی لوکس است. در میان شهرهای کشور ترکیه استانبول محبوبیت بیشتری برای سفر و انجام سرمایه گذاری است. این در مقایسه با یک آپارتمان تکخواب معمولی که در نزدیک مرکز شهر که ۲۵۰.۰۰۰ لیر بوده , گران تر است. گرانترین منطقه آنکارا کانکایا (Cankaya) نام دارد که قیمت هر متر ملک در آن ۲۵۷۲ لیر است. این بیمه در زمان امضاء قرارداد مورد نیاز است و بر اساس متر مربع محاسبه می شود. مجتمع مسکونی NEST DRAGOS در زمینی به مساحت ۳۰ هزار متر مربع ساخته شده است که از ۱۸۰ آپارتمان در ۲ بلوک تشکیل شده است. سپس در همان پارک در یک رستوران ناهار همبرگر با سیب زمینی و نوشابه خوردیم( که نفری ۱۰۰۰ درام شد) و سپس برای استراحت به هتل برگشتیم. در همین بین جولیوس در حال گشت و گذار و پرس و جو در بین مردم محلی بود تا این که اسن این آب انبار آورده شد و او که برای دیدن آن بسیار کنجکاو شده بود تصمیم گرفت با قایق به این آب انبار برود و از آن دیدن کند و وقتی وارد باسیلیکا شد از معماری فوق العاده و ستون های مرمری زیبا با نقش سر برعکس مدوسا بسیار تعجب کرد و تمامی موارد مهم این بنا مانند مساحت ، گنجایش آب و تعداد ستون ها و حضور ماهی ها را به دست آورد و یادداشت نمود و در سفر نامه خود گنجاند و البته یکی از نکات جالب در مورد نگهداری ماهی در این آب انبار آن است که اگر دشمن قصد مسموم نمودن آب را داشت افراد قصر با مردن ماهی ها به راحتی به این موضوع پی می بردند و دیگر از آن آب استفاده نمی کردند.

قوانین خرید ملک در ترکیه

«بوستان جمشیدیه» یا «پارک سنگی جمشیدیه»، معماری متفاوتی نسبت به پارکهای دیگر تهران دارد. اگر خریدار ملک در ترکیه اید یا به دنبال اخذ اقامت، کار و تحصیل در ازمیر هستید، به شما پیشنهاد میکنیم قبل از اینکه تصمیمی بگیرید نسبت به دریافت مشاوره در خصوص خرید ملک، اخذ اقامت، کار و تحصیل و همچنین اخذ شهروندی ترکیه از کارشناسان وب سایت سحر حاتم نژاد اقدام نمائید. سپس از آنجا با پرداخت ۱۰۰۰ درام کرایه تاکسی به کاسکاد یا هزار پله رفتیم. طبق قوانین ترکیه، هر متقاضی خارجی که شرایط خرید ملک در ترکیه را داشته باشد، با انجام قانونی کلیه مراحل میتواند برای دریافت اقامت و پاسپورت ترکیه اقدام کند. همچنین شهربازی نسبتا خوبی به همراه تعدادی رستوران در این پارک موجوده که خوشبختانه از صبح تا پاسی از شب باز و فعال میباشند. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. ۸.پس از تکمیل فرم های مربوطه اخذ شهروندی مدارک لازم به همراه ترجمه های پاسپورت و مدارک خرید خانه در ترکیه از طریق شرکت ناب هاوس به اداره مهاجرت ارجاع میگردد. املاک و مستغلات موجود در در وب سایت ما شامل آپارتمان ها، خانه ها، زمین ها و غیره می باشد. بعلت more info شروع همزمان دهها پروژه ساختمانی در این منطقه، قیمت املاک بصورت رقابتی و در خور توان مالی اکثر خریداران ایرانی میباشد . A​rt icle has  be᠎en created with G​SA Content Generator Dem over​sion!